دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

خدایا از تو امان میخواهم ..

خدایا از تو امان میخواهم در آن روزى که سود ندهد کسى را نه مال و نه فرزندان ، مگر آن کس که دلى پاک به نزد خدا آورد  

 

فرازی از مناجات حضرت امیر علیه السلام 

 

زمانی که شیطان دستور خدا رو اطاعت نکرد و سجده نکرد به انسان، احساس پشیمانی نکرد و گفتش که کاره من درست بود و خدا تو اشتباه کردی ! 

اما زمانی که آدم و هوا دستور خدارو درست اطاعت نکردند ، بعد از افهمیدن اشتباهشون ، شروع کردن به اظهار پشیمانی و از خدا امان خواستند و گفتند ما اشتباه کردیم و.. ! 

 میخواستم بگم اینجاست تفاوت انسان و شیطان ! و اینکه خداوند عاشق این لحظاتی هست که من و شما اظهار پشیمانی میکنیم از کار اشتباهی که کردیم .  

و خدا میفرماد که بنده من اگر صدبار توبه شکستی باز آ ! در رحمت من همیشه بازه ! 

 

تو این شبها مارو هم دعا کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
منصور شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://mansoroon.blogsky.com

مقایسه خوبی بود .شاید به همین دلیله که خدا اینقدر به توبه بنده ها علاقه و اشتیاق داره.
دوتا غلط تایپی داشتی!
دعاهات مستجاب

منصور شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://mansoroon.blogsky.com

محتاجیم عزیز

حمیدرضامیررکنی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.ym313.blogfa.com

سلام!
شما رو همین نام وبلاگتون لینک کردم!
یاعلی

فاطمه خانم دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام
خوب بود ولی طولانی تر بنویسید بهتره!

کلا همیشه سعی میکنم تا تو نوشتن قوی نشدم ننویسم ! و همین رو هم چون نتونستم از نویسنده ی خواصی پیدا کنم از زبان خودم نوشتم ...

ولی چشم ، حتماً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد