دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

شهادتت مبارک برادرم

برادرم مصطفی احمدی روشن شهادتت مبارک    

نمیدونم چی بنویسم تا حس درون خودم رو بتونم انتقال بدم اما تنها مینویسم که ، باید دندان به دندان بساییم و منتظر روز انتقام باشیم .. 

 

  

بریزید خون ها را ، زندگی ما دوام پیدا می کند  

بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر می شود
ادامه مطلب ...

طفره رفتن و تنبلی

 واقعیتش، امتحانا شروع شده و یه حرکت جالبی که من کردم این بود که اول ترم وقت انتخاب واحد خوشبختانه حرفه ای عمل کردم و خیلی خوب درس برداشتم و انصافاً هم در طول ترم با اینکه دانشگاه ما تو برگزاری کلاس ها اصلا نظم نداشت ، من اکثر درسها رو سعی کردم بخونم تا آخر ترم گیر نکنم اما یکی از درسام رو نتونستم خوب تنظیم کنم که از قضا جزئ تقریبا سخت ترین درسام هست برا همین قبل از پایان ترم تصمیم گرفتم تو زمانی درس بخونم که فاصله بین پایان کلاس ها و شروع امتحانات هست ، که متاسفانه دیدم یه حس عجیبی تو من بوجود اومده که نمیتونم شروع کنم به درس خوندن !! که همین قضیه دلیلی شد تا به این فکر بیوفتم که در مورد این مریضی(به نظرم من ) یه تحقیق کوچولو کنم تا هم وبلاگم رو به روز کرده باشم و هم خودم رو ! امیدوارم موثر باشه .. 

 تنبلی به معنی به تأخیر انداختن یا خودداری از انجام چیزی است که باید انجام شود. طبیعی است که گاه و بیگاه دچار تنبلی شویم. اما تنبلی مفرط می تواند موجب احساس گناه در مورد عدم انجام یک عمل در زمانی که باید انجام شود، گردد. همچنین تا زمانی که آن کار همچنان به عهده شماست، تنبلی می تواند موجب اضطراب شود. همچنین اگر کار مورد نظر تکمیل شود اما دیرتر از موعد به پایان رسد موجب ضعف اجرای آن کار می گردد. به طور خلاصه، تنبلی زیاد می تواند در کار تحصیل و موفقیت شخص تداخل ایجاد کند.  

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا دانش آموزان (و دانشجویان) تنبلی می کنند. در ادامه رایج ترین دلایل آمده است:

ادامه مطلب ...