دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

مراقب خودمان باشیم ..



مارادونا مدتی به خاطر افسردگی پس از ترک اعتیاد در بیمارستان بستری بود, وقتی مرخص شد, حرف قشنگی زد:

اونجا دیوانه های بسیاری بودند, 
یکی میگفت من چگوارا هستم ,همه باورمی کردند,
یکی می گفت من گاندی ام ,همه قبول می کردند و ...
من گفتم مارادونا هستم
همه خندیدند و گفتند :
هیچکس مارادونا نمیشه!
من خجالت کشیدم که چی به سر خودم آوردم.
مراقب خودتان باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه خانم سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ http://fatemeh-asemani.mihanblog.com/

سلام. خوبید
خواب دیدم ایمیل دادید که ازدواج کردین
اوضاع و احوال خوبه ان شاءالله؟!

هه هه ، نه خبری نیست .. :)

طراحی سایت پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.sitesazi.com

آخی.چه پست زیبایی بود

قانون جذب دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.parvaresheafkar.com/law-attraction

قانون جذب چیست ؟

زندگی ساده است. قانون جذب می‌گوید: زندگی شما تنها از دو چیز تشکیل شده است، چیزهای مثبت و چیزهای منفی. هر بخش زندگی ‌تان، خواه سلامت، ثروت، روابط، کار یا شادی می‌تواند مثبت یا منفی باشد؛ یا ثروت

فراوان دارید یا آه در بساط ندارید. یا سرشار از سلامتی هستید یا مریض احوالید. روابطتان شاد است یا دشوار و در بن‌بست است. کارتان یا هیجان‌انگیز و موفق است یا رضایت‌بخش نیست و ناموفق است. یا لبریز از شادی هستید یا بیشتر مواقع احساس خوبی ندارید. یا سال‌های خوب دارید یا سال‌های بد، یا اوقات خوب یا اوقات بد، یا روزهای خوب یا روزهای بد.

اگر موارد منفی زندگی‌تان بیشتر از موارد مثبت است، پس یک جای کار می‌لنگد و خودتان هم می‌دانید. بقیه‌ی مردم را می‌بینید که شاد و موفق هستند و زندگی‌شان پر از چیزهای عالی و فوق‌العاده است، و حسی به شما می‌گوید که شما نیز لیاقت چنین زندگی‌ای را دارید. حق با شماست؛ شما لایق یک زندگی سرشار از چیزهای خوب هستید

سامان کریمی شنبه 22 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:43 ب.ظ

پست زیبایی بود کاشکی ادامه میدادین نوشته هارو

راستش اومدم دنبال عمل به این نوشته ها ...
ولی چشم ادامه میدم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد