دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

دست نوشته های موثر

الهم عجل لولیک الفرج ..

اعتراض دانشجویان گیلانی به حذف شبکه‌های ماهواره ایرانی

به گزارش تریبون مستضعفین به نقل از پایگاه بسیج دانشجویی احرار رشت در پی حذف شبکه های ایرانی از ماهواره های یوتل ست و اینتل ست و تحریم های وحشیانه غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران، بسیج دانشجویی احرار با همکاری بسیج دانشجویی آموزشکده چمران با انتشار بیانیه ای انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سورة صف؛ آیه ۸)

می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

رسانه‌های غربی امروز به مدد دروغ، زمینه‌ساز جنایت‌های بعدی سیاست‌مداران شده‌اند؛ این‌ها امروز می‌کارند، آن‌ها فردا درو می‌کنند.

ما دانشجویان بسیجی و ولایت‌مدار ایران اسلامی با اعلام انزجار از لابی‌های صهیونیستی در سرتاسر جهان، حذف شبکه‌های ایرانی توسط سازمان ارتباطات ماهواره‌ای بین‌المللی(اینتل‌ست) و شرکت خدمات ماهواره‌یی اروپا(یوتل‌ست) در روزهای اخیر و اتخاذ مواضع خصمانه و تحریم های وحشیانه جوامع بین المللی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، لازم دانستیم با انتشار این بیانیه اعمال بچگانه صاحبان زر و زور که با پیروی از نظریه های شیطانی “جوزف گوبلز”، وزیر تبلیغاتی هیتلر (آلمان نازی) و امثال “رابرت مورداک” صهیونیست دست به این اقدامات فاشیستی میزنند را محکوم نماییم.

اصحاب رسانه و مدیران شبکه های ماهواره ای بدانند، کسانی که ادعای آزادی بیان را در جهان یدک می کشند و همواره خیل عظیم تحریم ها را به بهانه های واهی نبود آزادی رسانه ای تصویب می کنند، اکنون با وجود پخش بیش از یک هزار شبکه ماهواره ای خود به شکل آزادانه در کشورها، بر خلاف همه مقررات بین‌المللی، اصل آزادی بیان را در حق مسلم ایران، زیرپا گذاشته اند.

دولت‌های استکباری و ظالمان جهان بدانند، جوانان و دانشجویان ایرانی هرگز از اهدافی که پدرانشان از آغاز انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای رسیدن به آن جان‌های خود را فدا کرده‌اند دست بردار نیستند و همانطور که وعده الهی بر پیروزی و غلبه حق بر باطل است و همواره شاهد عنایات پروردگار در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی هستیم، این‌بار هم با یاری باری تعالی پیروز این جنگ رسانه ای خواهیم بود.

در ادامه، باید چند کلامی خطاب به ملت هایی که خواهان آزادی، عدالت، دوستی و محبت هستند، گفت:

 آیا زمان آن نرسیده است که کمی پا را فراتر از آن حد و مرزی که عده ای اندک برایتان ترسیم کرده اند بگذارید و بیاندیشید که به راستی چه چیزی در حال رخ دادن است؟! چرا کسانی که در سرزمین های پر از نعمات الهی زندگی می‌کنند باید همواره در رنج و عذاب از غم از دست دادن عزیزان،در گرسنگی و فقر باشند؟! یا چرا باید ۹۹% جامعه تلاش کنند،برای ۱% جامعه !؟

آری اینها همه کلاه‌های گشادی‌ست که همان ظالمان سلطنت طلب با ابزار رسانه‌ای خود برایتان به ارمغان آورده اند! و یاد آور جمله ای معروف هستند که: ” شما آن چیزی را میدانید که آنها میخواهند شما بدانید.. “

نظرات 3 + ارسال نظر
dnd528 پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.dnd528.civ.ir

6523020124گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

گوهر110 پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://gohar110.blogfaf

سلام به دوست عزیزم
گویا بوی کربلا دارد می آید ودل بچه های هیات هم داره حسینی میشه چه خوب شد که دوباره قرار هست دوستان را ببینیم در جلسه حتما بیا که دلتنگی به سر آید ازبابت وصل دوستان وپادر میانی شما ممنون هستم آن روز وقت نشد ازت تشکر کنم در ضمن اعتراض بنده را هم جهت حذف ماهواره های ما را از کابل غرب محکوم میکنیم وان شاالله به زودی دشمن به سر عقل بیاید

حاج آقا ما چاکر شما هستیم :)
مرسی

گوهر110 جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://gohar110.blogfaf.com

سلام الان این سایت هست یا وبلاگ هست؟
آن مطلبی را که خواستی بودی راجع به ظلم در وبلاگم بیارم فعلا به خاطر مشغله کاری مقدور نمیباشد ببخشید؟
به زودی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد